Strona główna Porady Najlepsze hotele do organizacji imprez we Wrocławiu

Najlepsze hotele do organizacji imprez we Wrocławiu

0
0
260

Wrocław to bez wątpienia miasto o bogatej historii, niezwykłej architekturze i dynamicznej atmosferze, która każdego roku przyciąga do stolicy dolnego śląska tysiące spragnionych miejskiego życia turystów. Życie tu na co dzień jest jednak równie ciekawe, co jednorazowe odwiedziny – poznanie wszystkich lokalnych atrakcji, szczególnego trybu życia mieszkańców i najlepszych lokalizacji do zabawy, jedzenia, zwiedzania czy zażywania kultury zajmuje wielu nie miesiące, a lata. Jedną z ciekawszych rozrywek zarówno dla odwiedzających, jak i lokalnych mieszkańców są bez wątpienia liczne hotele i restauracje, które warto odwiedzić nawet w ramach jednodniowego city-break. To właśnie tematem najlepszych hoteli we Wrocławiu postanowiliśmy zająć się w dzisiejszym artykule. Co warto odwiedzić? Gdzie warto spać? Jakie hotele proponują najlepszą ofertę organizacji imprez?

Najlepsze hotele we Wrocławiu

Rynek hoteli we Wrocławiu jest zdecydowanie bogaty – dziesiątki miejsc o różnym standardzie wyposażenia, z lokalizacją w centrum lub też na obrzeżach miasta, z różnorodną ofertą dodatkowych atrakcji, saunami, polami golfowymi, czy basenami zdecydowanie przyciągają tu zarówno turystów chętnych do zwiedzania miasta, jak i tych przyjeżdżających do Wrocławia w celach biznesowych. Chętni znajdą tu dla siebie zarówno tanie noclegownie i hostele, jak i 3- lub 4-gwiazdkowe hotele oferujące pełen pakiet usług i najwyższe europejskie standardy. Najlepsze wrocławskie hotele takie jak zlokalizowany przy Autostradowej Obwodnicy Wrocławia Hotel Jasek czy znajdujące się bliżej centrum hotele klasy premium to jednak nie tylko sposób na komfortowe spędzenie nocy w mieście, ale też miejsce spotkań firmowych, imprez okolicznościowych, bankietów, seminariów, konferencji, a nawet chrzcin i wesel.

Co powinien posiadać hotel organizujący imprezy

Organizacja imprez okolicznościowych to dziś dla wielu hoteli najlepsza okazja na przyciągnięcie zupełnie nowej grupy klientów i przede wszystkim zainteresowanie ofertą tych, którzy na co dzień mieszkają we Wrocławiu i nie mogą być traktowani jako standardowa grupa docelowa lokalnego hotelu. Aby jednak organizacja tego typu wydarzenia mogła przebiegać sprawnie i spełniać wszystkie oczekiwania gości nie wystarczy przygotowanie dużej sali bankietowej czy konferencyjnej z kilkoma stolikami i przeciętnym wystrojem.

Współczesny Klient oczekuje możliwości dostosowania wystroju obiektu do własnych planów i wizji, szczególnie gdy w grę wchodzi organizacja wydarzenia tak ważnego jak wesele czy studniówka. Hotele rywalizują na tym polu nie tylko pomiędzy sobą, ale też z licznymi salami i zajazdami nastawionymi wyłącznie na organizację imprez okolicznościowych. Na co więc wato zwrócić uwagę poszukując najlepszej lokalizacji?

Po pierwsze: wielkość sali

Dobre hotele zajmujące się organizacją wesel i innych imprez okolicznościowych proponują nie jedną, a często nawet 3 odrębne sale bankietowe w których z powodzeniem mieści się od kilkudziesięciu do nawet 200-300 gości. Możliwość udostępnienia tak dużej sali i dostosowania jej wystroju pod kątem konkretnego wydarzenia to zdecydowanie warunek, na który zwraca się uwagę przy wyborze odpowiedniego miejsca. Ostatecznie to właśnie fakt, że nie trzeba ograniczać liczby zaproszonych gości ze względu na limitowaną objętość sali powoduje, że dotychczas to dedykowane zajazdy i sale weselne cieszyły się wśród weselników większą popularnością. Wrocławskie hotele udowadniają jednak, że mogą z nimi z powodzeniem konkurować.

sala weselna w Hotelu Jasek
Wrocławskie Hotele oferują nierzadko sale mogące pomieścić nawet ponad 200 gości weselnych. Tutaj zaprezentowano salę weselną Hotelu Jasek.

Po drugie: wygodna lokalizacja

Wiele ciekawszych sali weselnych znajduje się raczej w pewnej odległości od centrum miasta, co zarówno dla gości przyjezdnych jak i lokalnych może stanowić pewien problem logistyczny. W przypadku hoteli znaczącym ułatwieniem jest już możliwość zarezerwowania pokoi dla tych, którzy przyjeżdżając z daleka będą potrzebowali zakwaterowania. Czy więc będzie to integracyjna impreza dla pracowników firmy, rodzinne spotkanie czy przyjęcie weselne, hotel może zagwarantować lokalizację w centrum miasta lub dobrze skomunikowaną z drogami dojazdowymi do Wrocławia, odpowiadającą wszystkim uczestnikom organizowanego wydarzenia.

Po trzecie: wyposażenie przygotowane na każdą okazję

Hotel, który chce zajmować się kompleksową obsługą różnego rodzaju imprez i wydarzeń musi być przygotowany zarówno na biesiadne wesela, jak i w pełni profesjonalne konferencje i seminaria biznesowe i to zarówno pod kątem dostępnych na miejscu pomieszczeń, jak i ich wyposażenia. W salach konferencyjnych powinno znaleźć się więc pełne nagłośnienie i sprzęt audiowizualny, a w salach bankietowych konieczne będą stoły z możliwością dostawienia dowolnej liczby krzeseł czy specjalna przestrzeń wyznaczona dla zespołu muzycznego.

Organizacja imprez okolicznościowych w hotelu

Organizacja różnorodnych imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych w hotelu jest znacznie łatwiejsza, niż próba samodzielnego znalezienia odpowiedniej sali, cateringu, zakwaterowania dla gości, oprawy muzycznej czy sprzętu, który jest konieczny do obsługi wydarzenia. Jedną z podstawowych zalet organizacji tego typu spotkań w hotelu jest to, że zbudowane przez ich właścicieli kompleksowe oferty pozwalają zupełnie zapomnieć o różnorodnych kwestiach organizacyjnych i pozostawić je w rękach tych, którzy zajmują się wydarzeniami na co dzień. Kolejnym atutem Wrocławskich hoteli połączonym bez wątpienia z unikalną, doskonale rozbudowaną siecią komunikacyjną jest fakt, że do każdego z nich można dotrzeć właściwie bez problemu, ciesząc się często nie tylko widokiem na panoramę miasta, ale też na lokalne walory przyrodnicze pozwalające całkowicie odetchnąć od miejskiego zgiełku.

Najlepsze hotele do organizacji imprez we Wrocławiu

Hotel Azyl, Hotel Terminal, Art Hotel, Hotel Vega, Hotel Jasek – choć różnią je lokalizacje, wystrój czy oferowany standard pokojów, ich cechą wspólną jest niezwykle bogata oferta organizacji różnego rodzaju imprez biznesowych i rodzinnych. Od konferencji, eventów, seminariów i imprez integracyjnych, przez wigilie pracownicze i bankiety świętujące ważne wydarzenia firmowe, po spotkania rodzinne, przyjęcia urodzinowe, studniówki, chrzciny czy wesela, organizacja tak wyjątkowych wydarzeń w hotelu to zdecydowanie najlepszy wybór dla tych, którzy lubią być pewni pełnego profesjonalizmu i niezawodnej obsługi.

Biorąc za przykład wspomniany właśnie Hotel Jasek łatwo przekonać się, że najlepszym miejscem do organizacji różnorodnych spotkań będą hotele usytuowane przy drogach wylotowych z miasta, gwarantujące nie tylko doskonałe połączenie z centrum ale też szansę spokoju i wypoczynku z dala od miejskiego zgiełku.

Trzygwiazdkowy standard Hotelu Jasek powoduje, że nie należy obawiać się tu kiepskiego przygotowania do planowanego wydarzenia – sale konferencyjne zostały wyposażone tu w nowoczesny sprzęt do obsługi wideokonferencji, a dostępne pomieszczenia są w stanie pomieścić nawet kilkadziesiąt osób jednocześnie. Jeśli chodzi natomiast o organizację wesel i przyjęć, hotelowa restauracja oferująca tradycyjną polską kuchnię w nowoczesnej wersji gwarantuje menu dopasowane do okazji i wymagań gości, a sam hotel jest w stanie zagwarantować także oprawę muzyczną i profesjonalne dekorowanie sali zgodnie z życzeniem Klienta.

Wesele w hotelu Jasek
We Wrocławskich hotelach bardzo często organizowane są ważne rodzinne uroczystości jak na przykład wesela. Zdjęcie prezentuje wnętrze Hotelu Jasek.

Podsumowanie

Choć hotele w dalszym ciągu kojarzą się przede wszystkim z miejscem noclegowym dla osób odwiedzających obce miasto, w praktyce coraz częściej korzystają z nich właśnie lokalni mieszkańcy poszukujący idealnego miejsca na organizację różnego rodzaju imprez okolicznościowych i wydarzeń firmowych. Te ostatnie zyskały nawet własną kategorię hoteli, które przyjmując miano biznesowych specjalizują się w organizacji konferencji i bankietów na najwyższym europejskim poziomie. Czy więc będzie to spotkanie integracyjne dla pracowników z różnych oddziałów firmy czy też wyjątkowy sposób na wigilię pracowniczą, hotel to zdecydowanie opcja warta uwagi ze względu na wygodę, automatyczne podniesienie klasy wydarzenia oraz znakomity stosunek ceny do jakości. Wrocławski rynek hotelarski jest tego najlepszym przykładem.


Kontakt do Hotelu Jasek Premium Wrocław:

ul. Sułowska 39 | 51-180 Wrocław

Rezerwacje | Tel. +48 71 710 07 00

e-mail: hotel@hoteljasek.com.pl

www: hoteljasek.com.pl

 

Ostatnia edycja 5 lutego 2019

Pokaż więcej podobnych wiadomości
Pokaż więcej w Porady

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Przeczytaj również

Wrocław szybko zwiększa potencjał biurowy

Wrocław plasuje się w ścisłej czołówce najdynamiczniej rosnących rynków biurowych w Polsce…