Strona główna Kultura Takie kwiatki Panie Tulipanie! – Sklep ogrodniczy z 70-letnią tradycją zyskał nową witrynę.

Takie kwiatki Panie Tulipanie! – Sklep ogrodniczy z 70-letnią tradycją zyskał nową witrynę.

Projekt Dobry Widok, koordynowany przez Fundacji Dom Pokoju, zakończył rok metamorfozą Sklepu ogrodniczego Pan Tulipan. Zobaczcie jak zmieniła się witryna lokalu.

Na ulicy Stawowej, pod numerem 9, odnaleźliśmy prawdziwą perełkę – sklep znany z pewnością rodowitym Wrocławianom, zapalonym działkowcom i innym fanom roślin – Tulipan. Sklep od siedemdziesięciu lat oferujący cebulki, nasiona, doniczki i narzędzia, a co najważniejsze – fachowe doradztwo, o które tak teraz trudno! – opowiada koordynatorka Dobrego Widoku Zuzanna Wollny

Dobrym Widoku stara się zachowywać standardy współpracy z przedsiębiorcami, polegające na dialogu, wspólnym wypracowywaniu wizji, negocjacjach i konsultacjach również z zespołem projektantów. Zmiany, które proponuję zespół projektu często nie ograniczają się tylko do zmiany elewacji czy witryny, często to zmiana całego wizerunku.

Poznaj pana i kup tulipana

Zaproponowaliśmy właścicielom nazwę “pan Tulipan” – tulipan w oczywisty sposób daje przechodniom sygnał, że tu można kupić kwiaty i cebulki, natomiast przedrostek “pan” miał przekazywać osobisty charakter sklepu, w którym można wciąż wdać się w pogawędkę, poznać właścicieli, którzy często sami stoją za ladą. – opowiadają koordynatorzy Dobrego Widoku.

Sklep ogrodniczy Wrocław

Witrynę zaprojektowała Alicja Chojnacka, na stałe współpracująca z projektem.

Sklep znajduje się przy bardzo ruchliwej ulicy, dlatego nazwa sklepu miała być dobrze czytelna, posłużył temu szeroki krój szeryfowy, który dodatkowo podkreśla długą tradycję sklepu (działa on od 1950 roku) – opowiada projektantka.

Oferta sklepu

Sklep ogrodniczy oferuje kompleksowy asortyment produktów, co zostało przedstawione za pomocą sześciu ikon, które zostały opracowane w nawiązaniu do liter “pan tulipan”.

Usługi sklepu Pan Tulipan

W przyszłości (po remoncie elewacji kamienicy) nazwa sklepu zostanie wykonana w metaloplastyce oraz będzie wzbogacona o semafor z tulipanem.

W redizajn witryny zaangażowanych było wiele osób. Elewacje odmalował sam właściciel, szablony przygotowali Magda Bogdańska i Radek Kubisz, natomiast namalowała je na elewacji Magda Kanafka.

Zmieniamy widok Wrocławian i Wrocławianek

Zmiana witryny sklepu ogrodniczego odbyła się w ramach działań wrocławskiego projektu Dobry Widok. Więcej realizacji projektu znajdziesz na Facebook.

Jak zgłosić witrynę do programu? Napisz maila dobrywidok@dompokoju.org.

Pokaż więcej podobnych wiadomości
Pokaż więcej w Kultura

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przeczytaj również

Usuwanie brodawek metodą SWIFT – nowoczesne podejście do dermatologicznych problemów

W świecie nowoczesnej medycyny, technologie rozwijają się w zaskakującym tempie, oferując …