Gastronomia Hard Rock i Leo Messi przedstawiają pierwsze menu dla dzieci – skosztujecie? Autor: Redakcja Data publikacji: 5 października 2023 Hard Rock International and global brand ambassador, Leo Messi, announce their first-ever Messi menu for kids, “The Hard Rock Messi Kids Menu,” with help from Seminole Tribe of Florida and local South Florida community kids during the launch event at DRV PNK Stadium on October 2. (AJ Shorter / Hard Rock International) Hard Rock International i globalny ambasador marki, Leo Messi, wynoszą swoje relacje partnerskie na wyższy poziom, tworząc pierwsze menu dla dzieci sygnowane przez Messiego – „The Hard Rock Messi Kids Menu”. Premiera nowego menu odbędzie się dzisiaj we wszystkich uczestniczących kawiarniach Hard Rock i w wybranych obiektach hotelowych i kasynach Hard Rock na całym świecie. W powstałym w oparciu o partnerską współpracę pomiędzy Hard Rock International a światową gwiazdą piłki nożnej menu można znaleźć takie specjały jak: Messi X Burger, Kanapka Złoty Kurczak Messiego i inne opcje przyjazne dzieciom. Szczególnym ukłonem w stronę międzynarodowej ikony sportu są dodatki do każdego posiłku w postaci mini złotej piłki nożnej, kolekcjonerskiego plakatu, arkusza aktywności i naklejek. – Jako ojciec trójki dzieciaków zawsze czułem wyjątkową więź z dziećmi – powiedział Leo Messi. – Teraz wspólnie z moimi partnerami z Hard Rock uruchamiamy nowe menu dla dzieci, oferując rodzinom szereg smacznych posiłków i przyjemność z wspólnego jedzenia. Dzięki nowej kolekcji produktów Hard Rock X Messi 3.0, skierowanej zarówno do dzieci, jak i dorosłych, fani mogą zabrać odrobinę „magii Messiego” do swoich domów. Wśród produktów dostępnych w wybranych sklepach Rock można znaleźć m.in. flagowy fartuch Messiego – Szefa Kuchni w rozmiarze dziecięcym oraz specjalną mini piłkę do gry. Część dochodów ze sprzedaży mini piłek w sklepach Rock zostanie przekazana dla fundacji charytatywnych działających na rzecz dzieci z całego świata za pośrednictwem Hard Rock Heals Foundation. – Jesteśmy ogromnie podekscytowani możliwością współpracy z Leo Messim w ramach nowych dodatków do menu Hard Rock – powiedział Jim Allen, prezes Hard Rock International. „Wiemy, jak bardzo dzieci i ich rodzice podziwiają Messiego i jesteśmy dumni, że możemy zaoferować coś pożywnego całym rodzinom i sprawić, by spędzały przyjemnie czas w naszych obiektach na całym świecie”. Dodatkową atrakcją dla fanów jest możliwość zeskanowania kodu QR i cyfrowego „spotkania” z samym Leo Messim w formie widoku 360°. Dzięki rozwiązaniu opartemu na sztucznej inteligencji mogą oni zobaczyć Messiego jedzącego kanapkę z kurczakiem lub pozdrawiającego fanów w kawiarni Hard Rock. W formie widoku 360° dostępne są także nowe opcje sprzedaży detalicznej dla dzieci i dorosłych, gry z ciekawostkami, tapety do pobrania i nie tylko. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć i nagrania b-roll z premierowego wydarzenia, na którym przedstawiono „The Hard Rock Messi Kids Menu”. Pełna wersja komunikatu jest dostępna na stronie: https://news.hardrock.com/. Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2237484/Hard_Rock_Messi_Kids_Menu.jpg Logo – https://mma.prnewswire.com/media/753406/4319506/HRBrand_BLACK_2010_24_16_ID_314f48f4d594_Logo.jpg Źródło: Hard Rock International Źródło informacji: PR Newswire
„Muzyka i audiosfera” – z dr. Robertem Losiakiem, kierownikiem Pracowni Badań Pejzażu Dźwiękowego w Instytucie Kulturoznawstwa UWr, rozmawia Izabella Starzec Izabella Starzec: Pański wykład „Muzyka i audiosfera” w Narodowym Forum Muzyki 16 lutego przybliżył …
Inny rodzaj muzykowania – z Christianem Danowiczem, pierwszym skrzypkiem orkiestry Leopoldinum, o Leo Festiwalu rozmawia Izabella Starzec